Legjobb barátnőmmel hetente, kéthetente szoktunk találkozni. Mindig kitalálunk valami lányos programot, körmöshöz megyünk, moziba, vagy vásárolni, de olyan is volt már, hogy cukrászdában töltöttünk el pár kellemes órát. Ilyenkor mindig tele vagyunk mesélni valóval, ő mostanában hatványozottan, hiszen férjhez készül menni, így szinte kifogyhatatlan a téma. Sok tanácsot kért tőlem is szinte minden kérdésben hiszen én már régóta férjnél vagyok. Amiben tudtam, abban igyekeztem segítségére lenni. Mikor részletes aprólékossággal kibeszéltük az esküvőt és a lagzit, én is meséltem picit a dolgaimról.
Akkoriban egy rendkívül komoly döntést hoztam meg, mert úgy határoztam, hogy egyéni vállalkozóként keresem tovább kenyeremet. Amikor ezekről a dolgokról beszélgettünk, megkérdezte, hogy hallottam -e már a székhelyszolgáltatásról, és a szekhelyszolgaltatas24.hu oldaláról. Ugyanis vőlegényének is vállalkozása van, és mióta egy ilyen céget talált, nagyban megkönnyítette a munkával járó mindennapokat és nem utolsó sorban pénz is spórolt vele. A székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó számára – mint amilyen a vőlegénye is – megkönnyíti a vállalkozásvezetéssel járó mindennapi teendőket.
Megmutatta a székhelyszolgáltatás24.hu honlapját, ahol sok hasznos információt találtam. Már első látásra nagyon szimpatikusak voltak, az itt olvasottak alapján nyilvánvaló volt, hogy egy profi vállalkozással van dolgom. Nem is csoda, hogy barátnőm vőlegénye is őket választotta.
Volt pár új dolog, amit én addig nem is ismertem az ilyen szolgáltatás kapcsán, de engem is nagyon hamar meggyőztek, és pillanatok alatt eldöntöttem, hogy fel fogom velük venni a kapcsolatot. A www.szekhelyszolgaltatas24.hu weboldat olvasgatva rájöttem, hogy ez a lehetőség az én vállamról is számos terhet levenne vállalkozásomat illetően, és még pénzt is meg tudnék vele takarítani.
A szolgáltatás igénybevétele számos előnnyel jár
De nézzük sorban az előnyöket. Ha székelyünket ehhez a szolgáltató céghez tesszük, nem kell irodát bérelni. Így megtakaríthatjuk a bérleti díj és a rezsi költségét. Az adminisztrációt, postai ügyintézést és hatóságokkal való kapcsolattartást is teljeskörűen kezelik. Ezzel jelentős időt tudunk megspórolni, melyet inkább vállalkozásunk főtevékenységére fordíthatunk. Emellett gondoskodnak a cégtábla törvényi előírásoknak és bírói gyakorlatnak megfelelő elhelyezéséről is. Ha pedig székhelyünkön kívül nincs egyéb más telephely vagy fióktelep, érdemes átgondolni azt a lehetőséget is, hogy olyan helyiségbe költözünk, ahol nem kell iparűzési adót fizetnünk. Itt ezt is megtehetjük.
Budapesten már két ponton is, Újlengyelben, az iparűzésiadó-mentes településen pedig egy helyen üzemeltetnek irodát. Több, mint 11 év tapasztalatával dolgoznak, tevékenységüket szigorúan a törvényi előírásoknak megfelelően végzik. Egy pénzügyileg rendkívül stabil vállalkozásról beszélünk, akik még a Bisnode-nál is AA-s minősítést kaptak. De ehhez azt is érdemes hozzátenni, hogy a legmagasabb, AAA-s minősítéshez is egyetlen pont hiányzik csupán – ezeket mind a cég remekül összerakott weboldaláról tudom.
A székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó, Bt, Kft vagy bármilyen más cégforma számára is elérhető, nincs jelentősége ebből a szempontból, milyen vállalkozási formáról is beszélünk. A weboldalon telefonszám is fel van tüntetve, de űrlap kitöltésével is kezdeményezhetjük a kapcsolatfelvételt. Az árak tényleg nagyon kedvezőek, pláne a szolgáltatás minőségéhez képest. A budapesti helyszínű szolgáltatás ára 6 hónapra 29.900.- Ft + ÁFA, míg az újlengyeli szintén 6 hónapra 39.900.- Ft + ÁFA. Mindkét csomagban egy hónap díja ajándékba jár. Szerintem, az ilyen színvonalú szolgáltatásért cserébe ezek egyáltalán nem magas árak.
Nem is gondoltam volna, hogy egy esküvőről való beszélgetés kapcsán ezekkel a dolgokkal kapcsolatban is kaphatok tanácsot, segítséget.