Hát persze, hogy esküvőzéshez is új táskát vett a feleségem

Óriási rajongója ugyanis mindenféle táskáknak! Azért örülök, hogy megtaláltuk anno az annataska.hu-t, mert minden egyes, pláne különleges alkalomhoz szeret újat venni ilyesmiből. A ruhákkal is kicsit így van, de az olasz női táskák tényleg a gyengéi. Az unokaöcsém esküvője pedig olyan rangú esemény volt a családunk életében, hogy oda aztán mindenből újat akart.

Persze, nem kárhoztatom, az esküvőkön, lagzikon mindig szeretnek az emberek különösen csinosnak lenni, és nem csak ő ilyen. Nem tudom miért, de ezt tapasztaltam, és sok-sok mém is kapcsolódik ehhez a témakörhöz. A hölgyek még az egymáséra hasonlító ruháktól is bosszúsak állítólag. De, azért sem vagyok én magam bosszús az ő mániája miatt, mert az annataska.hu webshopjában nem csak minőségi olasz női táskák vannak, de az árfekvés is jó. És nem is csak olasz szekció van, sőt még én is rákaptam erre a helyre! Nálam praktikai megfontolás vezetett ahhoz, hogy gyakrabban vegyek új táskát, vagy neszesszert, mert amúgy sokat utazok.

Az esküvőre visszatérve, ezúttal ő egy Tamaris női testtáskát választott, de hadd adjak egy kis bepillantás abba, miért horgonyoztunk le pont ennél a shopnál kvázi örökre! Hogy miért nem megyek már én sem máshová, ha új táskát szeretnék, és kicsit “marketing” szempontból is hadd világítsam meg, miért dől el sokszor a választás, és miért alakul ki a bizalom olykor már első látásra vásárláskor…

Amikor először járunk egy weboldalon, tudat alatt talán rögtön, valódi döntő benyomással bír annak a weboldalnak a hangulata, kialakítása. Bár utóbbi elképzelhető, hogy csak később következik a sorban. De ez a kellemes, nem túl feltűnősködő, nem túl intenzív, hanem pont inkább nyugtató színvilág, a betűtípusokkal, engem mind-mind megfogtak az annataska.hu oldalon. És ebben még a feleségemnél is ínyencebb vagyok. Ragaszkodok bizonyos színekhez, a foglalkozásomból kifolyólag (én nyomtatott reklámanyagokat dizájnolok többnyire). És megszerettem egyes dolgokat, amikről tudom, hogy jó választás lesznek, ha a bensőségességet akarjuk sugározni.

Szóval az első lépcsőfok náluk szerintem telitalálat. Én táskából is az ilyesmit szeretem, meg úgy mindenből… Kedvencem a krém szín. Szeretem a krémfehéret, a bézst, de a sima fehéret is. És azok a kézírást imitáló címkefeliratok a weboldalon… Tényleg imádtam ezt a shopot dizájn-szempontból, rögtön, amikor megláttam, ezért emlékszem, kerestem is rögvest valami üzletszabályzatot. Ez is lehet, hogy nálam hangsúlyosabb, mint az átlagnak szokott lenni. És másoknak akár megmosolyogtató is, de ha érzem, tartós partnerem lehet majdan egy webshop valaminek a beszerzésében, az alapos válogatás előtt szeretek abban az irányban is tájékozódni, hogy jellemző-e rájuk minden tekintetben a profizmus?

Jobb ezt így csinálni – ha már úgyis a mániám, és előbb-utóbb ennél, a üzletszabályzatos résznél kötök ki többnyire -, mert ha előbb kezdek el válogatni a termékek között, és sok dolog megtetszik, rosszabb érzés később szembesülni azzal, ha bármilyen kereskedő nem tűnik ilyen szempontból megbízhatónak. De róluk jókat írnak mindenhol (a vásárolói értékeléseknek is utánajártam mindenfelé), és megfelelő a profizmusigény szempontjából is az, ami róluk sugárzik. Miután elolvastam mindent, azt mondom, teljesen kiforrott a kereskedői gyakorlatuk – ami a lefektetett szabályokból kitűnik. Általános szerződési feltételek, adatvédelmi tájékoztató – minden a helyén a site-on belüli elrendezésben. A webshop jobb alján, teljesen legörgetve, ahol írnak természetesen részletesen a fizetés, és szállítás mikéntjéről épp úgy, mint előbbiekben említettekről.

A Facebook-on láttam, hogy átlépték a tízezres lájkszámot (ami magára az oldal követire vonatkozik), és ez -higgyétek el a saját biznisz kapcsán tényleg tudom, hogy miről beszélek – olyan álomhatár, amiért mi is dolgozunk a saját cégünknél serényen, de nekünk még nem sikerült. Ennek alapján meg tudom jól állapítani, milyen egy évek alatt próbára tett, nagy múltú kereskedő. Mert tisztában vagyok vele, mekkora követőtábor árulkodik arról, hogy ilyenről beszélhetünk már… Az Anna Táskát tuti, hogy rengetegen imádják. A hírlevelünkre is egyből feliratkoztam, mert nekünk itthon valóban gyakori a táskacsere, így remélem jó időben értesülök majd minden ajánlatról, amit külön válaszlevélben köszöntek meg. Mármint a feliratkozást – nem csak már az első hírlevelükből láttam, hogy jól adtam meg az e-mail címemet, hanem küldtek egy köszönő visszajelzést.

Hogy még egy kevés szót ejtsek arról, ami magában a kereskedésben (és még nem a termékekre magukra fókuszálva) szimpatikus volt, az az eredetleírásuk: egy Anna nevű kislányról – saját kislányáról – nevezte el az, aki anno a bolt ötletét is felvetette. Az ilyen dolgok pedig nekem azt üzenik, hogy szívvel-lélekkel csinálja a “bizniszt”, aki csinálja.

Na, de nézzük, milyen kategóriákból válogathatunk a shopban, ha táskát, neszesszert, vagy hasonlót szeretnénk. Anekke táska, Bugatti táska, Tamaris táska, Olasz táska, Jana táska – olvashatjuk a fejlécben azokat, amikre gyorsan kattinthatunk. Én a hátitáskákat preferálom, és a felsoroltak között a legtöbb menüpont alatt találhatunk ilyeneket is. Mint mondtam, a feleségem az olasz női táskák rajongója, és vett már ilyenből hátit-, váll- és kézitáskákat is.

Szűrhetünk persze az oldalon típus szerint is – ezt a balsávban tehetjük meg, nem csak az imént soroltak alapján -, de ami a lényeg, hogy óriási a választék! Pénztárcák is vannak például, és a baloldali menüsorban még több és több márkára kattinthat, aki valami konkrétat keres.

Nem rossz hozzáállás amúgy a márkahűség… Ha valami hosszan szolgált minket, akkor abban a gyártóban én is megbízom jó szívvel, de ha nektek is van egy imádott feleségetek, aki akkor is vásárol, amikor nem használódott el korábban semmi, amit cserélni kellene, akkor is az annataska.hu-ra menjetek, én tényleg azt javaslom. Kíméli majd a zsebeteket, mert a minőséget jó áron “szállítják le”.

Jó tehát az oldal struktúrája is a menük szempontjából és engem tulajdonképpen mindenben meggyőztek. Az első shop talán, ahol azonnal iratkoztam is már fel a hírlevélre, tényleg – én ezt ritkán csinálom. Nem agresszív marketinggel, hanem letisztultsággal operálnak. Már a jó tapasztalat is megvan részemről – nagyon szeretem ezt a kis kuckót a neten! Fura vagy sem, én is nézegetem már a kínálatot olykor. Hiába nem is kell semmi. Mindenféle a-betűvel kezdődő keresésre feldobja, mikor elkezdek gépelni – hisz gyakorta visszanézünk -, és ráérő időmben van, hogy odakattintok.

És a táskák nem fognak kikopni a divatból! Szerintem soha. Régen jósolták, hogy az autózás miatt majd nem lesz annyi, és olyan nagy táskánk, mert mindent a kocsiban tartunk, de aki a fővárosban él, az sejti, hogy ez így tarthatatlan, szóval inkább a kocsik fognak kikopni és járhatunk végre mindenhová anélkül. Szóval a minőségi táska fontossága örök. Enni pedig nem kér a szekrényben – ezt is elmondhatom. Én, aki furcsálltam régen a feleségem rajongását, de nem baj, ha ilyesmiből van több, már azt mondom. Most viszont, a világban mindennek emelkedik az ára, borzalmas infláció van, úgyhogy szerezzétek be ti is a legjobb darabokat, mert ki tudja mi vár még ránk: annataska.hu!

olasz női táskák